7 veckor

Hade så trevligt besök igår! Anette Yhrström uppfödaren till pappa Gaffa, Supertramp´s Godfather. Med sig hade hon Ann Larsson som har en av valparna från vår tio-kull. Det var jättekul att träffas.
Så fick jag ju hjälp att ställa upp valparna på bordet.
 
 
(Hane, Hvidagården´s Harley The Hurricane)
 
 
(Tik, hvidagården´s Black Blizzard)
 
 
(Tik 2, hvidagården´s Midnight Storm)
 
 
Inte bara valparna utan även mina ungtikar, Joline och Nora. :)
 
 
( Videnett´s Joline Boa Vista, u.Best Mate´s Love Machine, u.Cederliz´Natalia Boa Vista, Joline)
 
 
(Glittertind Noblesse, e.Catemmsal Just Another High, u.Atti´s Young Devil, Nora)
 
Sen var det dags för kloklippning och avmaskning. Så Johnny fick hjälpa mig med lite mera fotografering när vi fixade med valparna.
 
 
(Harly The Hurricane)
 
 
-------
 
 
(Tik, Black Blizzard)
 
 
-----
 
 
(Tik, Midnight Storm)
 
 
 
Alla valpar är tingade. En blir kvar hos mig! <3
 
-Anita-  Njuter efter trevligt besök och goa valpar!!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0