Valpar 2 veckor!

De växer så det knakar men kanske inte så konstigt. Det som vill får mjölkersättning på flaska morgon och kväll. Så en gång om dagen är det kalas på nötfärs...
Jag försöker avlasta mamma Milla så mycket jag kan. 10 valpar är lite mycket..
Jag högg Johnny på språng till flygplatsen mot Holland så det är snabba foton tagna idag. En del bättre än andra..
 
 
(Valp 1 en hane)
 
 
(Valp 2 en tik)
 
 
(Valp 3 en tik)
 
 
(Valp 4 en hane)
 
 
(Valp 5 en hane)
 
 
(Valp 6 en hane)
 
 
(Valp 7 en hane)
 
 
(Valp 8 en tik (hon har öppnat ögonen men vill inte visa det idag) )
 
 
(Valp 9 en hane)
 
 
(Valp 10 en tik)
 
 
(Fina valpar)
 
 
(Milla med alla 10)
 
 
-Anita-   Söker valpmatare!
 
 

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Så himla söta!!

2014-01-25 @ 09:25:08
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Anonym

Visst är de. Ska försöka fixa nya bilder i helgen. :) /Anita

2014-01-25 @ 13:06:10
Postat av: Cornelia

Så himla fina och söta valparna är! Tänkte kolla om ni kommer ha någon leveransklar kull till sommaren?(juni)? Och vad kostar valparna?
Kram!

2014-01-26 @ 16:47:14
Postat av: Monika

Så söta dom är, är dom tingade eller sålda?
/Monika

2014-01-26 @ 18:30:54
Postat av: Anonym

Hej!
Vi kommer inte ha någon mer kull nu i vår. Pris är 13,000kr. Tikarna är nog tingade. Jag har haft första besöket idag då jag velat se att allt går bra med dessa små innan jag gått vidare med annonser osv. Killar finns det kvar.

2014-01-27 @ 00:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0