Valpar 5 veckor.

Här kommer då blidern jag lovat.
Det var inte så lätt att få bra bilder denna gång.
Jag hade gett valparna välling precis innan. Det har de inte fått så många gånger men några av valparna som fått lite lite av mamma Milla kom fort på att det var gott. Så oj!! vilka päsande små varelser jag fick tag i. En del han ju somna innan det var deras tur...
Jag fotar dem alltid i ordning för annars är det ju helt omöjligt att säga vem som är vem...



(Tik 1: Vad menar du, ska jag sitta fint nu!?)



(Okej då, duger jag nu? )



(Tik 2: Jag orkar inte min mage är full!!)



(Nee, du får vara njöd med att jag ligger fint!)



(Tik 3: Titta jag kan!!)



(Jag är riktigt bra på detta)



(Tik 4: Ojoj det är inte lätta att hålla hela kroppen uppe)



(Se, nu fick jag ordning på benen, bra va?)



(Hane 5: Duger det så här?)



(Okej ja kan väl sitt upp då..)



(Hane 6: Visst är jag snygg!!)



(Såhär då?)



(Tik 7: Jaja, jag gör väl som du vill då..)



(Eftersom du envisas så...)



-Anita-  Mina sju små rödtoppar! :)


Kommentarer
Postat av: Elin

Hane 6 är hur gullig som helst! Jag vill jätte gärna skaffa en king Charles men jag har inte riktigt ekonomin just nu tyvärr annars hade jag varit riktigt intresserad av honom. Jag följer er uppfödning och bloggen och vill gärna köpa en hund av er när jag har ekonomin för det. Jag har aldrig haft en hund förut men har två katter nu och är en riktig djurvän. Skulle ni säga att detta är en bra första hund och har ni några speciella krav på era köpare? Med vänliga hälsningar Elin Asklöf.

2012-01-02 @ 14:23:33
URL: http://elinsofiaasklof.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej Elin!



Visst är han söt, killen! :) Kul att du "håller koll" på oss!

Jag tycker absolut Cavalieren är en bra första hund. Det är en väldigt pigg och glad hund. Mild i sättet och älskar allt och alla!

Du är så välkommen när det är dags för dig att skaffa hund!



Hälsningar Anita

2012-01-02 @ 23:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0