Grattis Johnny, nu har valparna kommit!!

Igår kväll när jag kom hem märkte jag att Laeya flämtade mer än innan. Var lite inställd på det då hon bäddat som bara den natten innan.
Tidigt i dräktigheten frågade Johnny när det var dags för valpar. På din födelsedag skämtade jag. Ja, det visade sig inte bli något skämt för idag kom de! :) På Johnnys födelsedag.....
Efter en lång natt med flämtande och bäddande utan dess like så föddes då kl.05.00 en fin liten rubytik.



(Tik)

Sen tog det nästan två timmar till brodern kom till världen med god hjälp av mig!



(Hane)



(Syskonen)



(Trött Laeya med två fina bebisar)

Även jag är en aning trött. Först nattvak sen fira lilla makens 49-års dagen! :)


-Anita-   Grattis min kära make, snart blir även du vuxen!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0