Är man lite galen?

Igår var det dags för Sharry att åka till Spike. Kollade väder och såg att det var lite riskabelt men åkte iväg. När jag närmar mig Askersund får bilen framför mig helt "oproveserad" jättesladd. Far som en vante över vägen in i snö/bergvägg ut på vägen igen och stannar tvärs över mötande vägbana. Skärm och bakdörr på förarsidan har slitits loss och saker yr över vägen. Som tur är hoppar tre ungdomar ut, skärraden men skapligt ok. Fler bilar kommer till platsen och jag står i vägen på den sida av vägen som kan vara körbar. Pratar med några andra sen åker jag vidare med mina hundar. Något skakig...
Två till avåkningar på bara ett par mil.
Var glad för min fyrhjulsdrivna Audi med dubbdäck. Tog mig fram till Spiken, dock lite sen.
Nu hoppas jag på fina valpar efter denna vådliga färd.



(Sharry och Spike bebisar)



(Tikvalp från Shyrrys första kull)


-Anita-   Vad gör man inte....


Kommentarer
Postat av: Anita

Oj, ser att jag stavar som en kratta. Det går lite fort ibland! :)

2011-01-10 @ 17:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0