Valpar 3 veckor gamla!

Tyvärr ligger hemsidan nere nu igen. Vet inte vilken gång i ordningen!! När jag får tillgång till min domän kommer det att bli en helt ny hemsida. Jag jobbar för fullt på den. Hoppas verkligen att det löser sig inom kort!

Valparna växer och mår bara bra. Alla går upp fint i vikt och har nu öppnat ögonen.
Mamma Milla vill inte vara instängd med dem längre så igår fick de flytta ner i köket.
Vi kommer få ett kök fullt med hundar denna jul då vi ska vara hundvakt åt Mia och Nellie också. Men en Cavalier mer eller mindre vad gör väl det!!  Ler

Så till slut lite ny bilder på de sju små röda..



(Tik 1)



(Tik 2)



(Tik 3)



(Tik 4)



(Hane 5)



(Hane 6)



(Tik 7)


-Anita-    Vilka små rödluvor!!


Kommentarer
Postat av: Stina Hermansson

Riktigt söta valpar! När jag flyttar hemifrån tänker jag allt skaffa en spaniel. Har läst om rasen och verkar helt perfekt.

Tänkte fråga en fråga som du väldigt gärna får svara på :)



På vilket ungefärligt pris brukar man köpa en valp för (där vacciantion, chippmärkning osv ingår)?



Fina valpar och synd att hemsidan var nere. Ha en bra dag! Mvh Stina Hermansson

2011-12-19 @ 20:09:11
URL: http://stinahermansson.wordpress.com
Postat av: Anita

Cavalieren är en helt underbar ras. Så pigg och glad. Älskar allt och alla!

Priset på en cavalier och många andra småraser ligger runt 12000kr. De ska då ha stamtavla och vaccination, veterinärbesiktning, chip och alla annan omvårdnad vara gjord.



Hoppas att min nya hemsida kommer att ligga uppe inom kort. Den är då bara under uppbyggnad men lite mer finns där i alla fall.

2011-12-19 @ 21:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0