Valpplaner

Nu väntar vi på att Donna ska börja löpa så vår lilla Rocky ska få bli pappa.
Tess har lovat mig nya bilder på Rocky som bor hos Martin´s föräldrar men det blir väl så att jag får ta dem själv när jag får låna hit honom!!??
Donna blir sex år i oktober och är nykollad nu i augusti med hjärta ua! Det ska bli väldigt kul att få se vad det kan bli från dessa två.



(Rocky som söt valp. Numera ett snyggt muskelpaket!! :) )



(Donna som söt valp. Tänk att hon fortfarande gillar att ha en leksak i munnen!!)



(Vuxen Donna)

-Anita-   Väntar....


Kommentarer
Postat av: Tess

Nääää Donna är min bebis =)

2010-09-05 @ 14:45:45
Postat av: Gunilla Runeson

Jag och min man var hos er dagen när ni kom hem från Tyskland (kommer ni ihåg oss?). Jag väntar sååååååå på att att Donna ska löpa så jag får min valp !!! Hoppas,Hoppas!!

2010-09-05 @ 20:38:50
Postat av: Anita

Jadå, jag kommer ihåg er! Jag väntar också på att hon ska börja löpa och tror inte vi har så lång väntan framför oss!



Tess, Domma är sex år snart, mormor och ingen bebis! :)

2010-09-05 @ 23:41:23
Postat av: ulla

Vi har Donnas son Hugo 18 månader som är en trygg lugn glad trevlig kille,tycker om att springa i skogen lättlärd, en toppen kille.Allt har fungerat så bra och det är vår första hund.

Tack Anita för att vi har Hugo, lycka till med nya små valpar,

Vi älskar vår Hugo. Hälsningar Kenneth o Ulla.





2010-10-12 @ 20:46:42
Postat av: Anita

Missat att ni skrivit här!!

Man blir så glad när valparna får så härliga hem!!

Så synd att vi missade varandra i somras men Tess fick ju träffa er och Hugo.

Nu blev det inga nya valpar denna gång men vi gör nya försök. Donnas löp var ej som vanligt eller om jag helt enkelt missade början fast jag tyckte jag kollade noga!

Rocky var i alla fall intresserad av Milla som också löpte så han kan nig fixa det hela när han får.. :)

2010-10-28 @ 11:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0