Valpmorska i tjänst! =)

I går em började Sharry vanka runt runt när jag var ute och gav hästarna sitt kraftfoder. Tess ringde och undrade om jag var på väg in..
Som tur var hade jag bara Vicke kvar så fort dit och sen in till lilla mamman.

Vi parkerade oss i badrummet vid ca 16.00 och allt var klart ca 03.00.
Det är då man känner att man inte är någon ungdom längre. Att krypa omkring på ett hårt golv, hjälpa valpar till världen, knyta navlar mm.
Sharry var jätteduktig och är så nu också en riktig mamma... =)

Sex valpar gömde sig i Sharrys mage, som jag faktiskt sagt. Hon var ju som en fotboll!
Fem tikar och en hane! =)
En blenheim (tik) och resten tricolorer.
Alla är inte så stora så jag har fullt upp att hjälpa dem med maten så att alla får.



(Det är jobbigt att bli mamma!!)



(Hungriga)


-Anita-   Trött men glad!!


Kommentarer
Postat av: Marie & Conny & Bella

Vi säger grattis!

Heja tricolor!

2010-02-05 @ 21:27:49
Postat av: Anonym

Tack! Ja det är ett stiligt gäng!! =)

2010-02-05 @ 23:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0