Gandur

Hejsan Hoppsan! Nu var det ett tag sen sist, man kan tro att jag har gått i ide under hösten och vintern. Hade önskat att jag kunde göra så. Däremot har jag bara gjort det som behövts och då har bloggen inte vart det viktigaste men nu när våren börjar kika fram kanske jag kommer tillbaka till bloggen lite mer. Har vart väldigt många hästar att rida in och träna nu över hösten och vintern. Ska försöka uppdatera lite här vad som har hänt.

Jag börjar med en häst som har varit här i två månade och ska åka hem imorgon. Han skulle igentligen åkt hem idag men bilen hade dött och den gick inte igång med startkablar. Det är en valack på 4år som heter Gandur och ägs av familjen Spets och han är efter Askursonen Freyr från Midgård. Vi har själva här på Hvidagården två tvåringar efter samma hingst som jag hoppas är lika trevliga som Gandur. För Gandur har vart väldigt trevlig och lättlärd.  























-Tess-       Många bilder vart det


Kommentarer
Postat av: Anita

Bra jobbat Tess!

2010-04-14 @ 21:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0