Hej hopp

Jaha då börjar det dra ihop sig mot tävling igen. Imorgon åker vi till Mönsterås med Fruma och Vikingur så idag har jag förberett allting imorgon är det bara Vikingur kvar att tvätta. Tyvärr är jag genom förkyld, bara snorar och har feber så är inte på topp humör än hoppas det går över så jag orkar med allt i helgen. Fruma ska vara med i tölt och fyrgång och Vicke i tölt och femgång.


Här kommer lite bilder sen förra helgen.


(Vicke och Tess i tölt)


(och så trav.. fråga inte hur jag håller spöt för dte har jag inget vettigt svar på)


(och en passbild där mamma lyckats fånga svävmomentet när vi är påväg bort)




(Fruma och Tess i tölt)


(o så i trav ser ut som jag alltid håller spöt så i traven bra att veta)


(och i galoppen med =)  )


(och ökad tölt på vägen)



-Tess-     Nu ska jag sluka massa te och honung

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tänkte ta en tur till Mönsterås och kolla på er.Vädret ska bli kanon.Hoppas förkylningen blir bättre. Lotta

2009-05-28 @ 22:15:44
Postat av: Anita

Vad kul!

Då ses vi där! Kom förbi och ta en kopp kaffe!! =)

Anita

2009-05-29 @ 09:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0