Hejhopp

Oj nu var det länge sen sist, jag brukar dock alltid blogg lite i perioder. I förrgår var jag iväg och tränade med Fruma och Vicke även Emma och Bettan var med på Drós och Hygge. Det gick bra fick en hel del tips och nu ska jag träna en hel del trav, blir så lätt att man bara fokuserar på tölten men när man rider fyrgång måste ju alla gångarter funka och specielt vill man ha en lydig häst. Skritten är oftas det Fruma får sämst på. När man rider hemma går det jätte bra men så fort man kommer på tävlingsbanan och hon blir laddad blir skritten bara skräp. Så ska försöka få fram den dåliga skritten här hemma så man kan jobba bort det.

Igår åkte Anita iväg till Vaggeryd var lite avis faktiskt men jag måste träna och imorgon har Martin 25 års fest och det får man ju inte missa!

Nej nu är det dax att gå ut i stallet och idag skiner solen och det är Fredag kan det bli bättre?!


(Fruma och jag på värmlandsmästerskapen förra året)



-Tess-      SolSolSol

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0