Júni hemma igen

Idag har Tess och jag varit och hämtat hem Júni. Han har nu varit hos Hinni i drygt 6v och innan dess red ju Tess honom lite.
Hinni tyckte han började kännas trött och vi vill inte pressa honom. Han är ju bara fyra år killen.
Júni ser riktigt fin ut. Han behöver tid att få växa i sin stora kropp.
Vi mätte honom och han är 147cm!!!! Var ska detta sluta? Jag har ju sagt att jag inte avlar så stora hästar! :-)



(Júni och Hinni)




(Även Tess fick känna på honom lite)




-Anita-      Nu ska han få sig en månads välförtjänt vila.

Kommentarer
Postat av: Emma

Han är verkligen en snygging Júni=)

2009-03-18 @ 19:26:13
Postat av: Sandra

Nej men jösses är han inriden. Var inte ha föl nyss?! =) haha

Riktigt fin är han! :)

2009-03-19 @ 17:10:03
Postat av: Anita

Han är fyra år och "insutten". :-)

Riden knappt två månader så det är bara i starten ännu.

Vi tycker han är fin men vi är ju lite partiska.

Du får ta dig tid för ett besök och kolla in alla föl som blivit stora. Kanske ta en liten ridtur??

2009-03-19 @ 19:33:35
Postat av: Sandra

Ja jag känner knappt igen några av de yngre när jag kollar på eran hemsida längre!

Det vore inte helt fel, insåg till mig förskräckelse att det var ett helt år sen jag satt på en pålle överhuvudtaget senast. Saknar det ju nått hemskt, speciellt nu när det börjar bli soligt och fint, vad går då upp emot en ridtur?! =)

2009-03-19 @ 21:11:38
Postat av: Anita

Bara att komma ut en dag då! :)

2009-03-19 @ 21:47:09
Postat av: Sandra

Vad snällt :)

2009-03-19 @ 22:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0