Valphälsningar

Nu har sex av valparna åkt. Först att lämna oss var Nellie, Olle, Nilla och Molly . Nellie och Olle har jag fått lägesrapporter från och det har gått bara bra. Hoppas det är så för Molly och Nilla också! :-)
Sen var det dags för Hugo och Zimba. Dässa båda kommer att träffa varandra i fortsättningen också.



(Innan de åkte var vi här ute på gräset och lät valparna leka av sig lite.)



("Lillmatte" Hanna men sin Zimba i famnen)



(Zimba träffar en ny familjemedlem!)



("Här mår jag gott"!!)

Både Zimba och Hugo trivs som aldrig förr i sina nya hem. Tack snälla familjen Söderberg för dessa fina bilder!!


-Anita-  Hälsningar från glada valpar!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj nu har jag inte hängt med på ett tag! ;-)

Vilka JÄTTEFINA bilder på hundarna och hästarna!!!

Min favorit är tjusiga Gneisti!

Kram Christina

2009-06-29 @ 22:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0