Nu vill jag ha vår och sommar!

Ne fy nu har jag tröttnat på den svenska vintern! Just nu är det alla fall fruset på baken det är ju tur det. Men den mesta av tiden regnar det och är isgata uchhh.

Nu längtar jag efter våren och sommaren och jag ska inte tala om sommar pälsen på hästarna. Visst är dom mysiga dom små ulltussarna nu, men ne jag föredrar sommarpälsen!
Jag tycker om vintern med men då ska det vara en fin vinterdag när solen gärna lyser och massa med snö och dom dagarna har gått att räkna på en hand i år.

Jag längtar även efter att kunna börja träna ordentligt och när tävlingarna drar igång det är ju så roligt!
Ser även fram emot att rida för Tóti Eymundsson den 28 feb-1 mars =)



Fruma i sin fina sommarpäls!!!


(Även jag i "sommarpäls" och inte en stor klumpig overall som gör att man ser 10kg större ut)




-Tess-    Ge mig sommar päls

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0