Glada eller galna hundar??

Tog med mig kameran ut för att fota mina vovvar idag. Ja, det var ju inte helt lätt!! Lite gråmulet väder och hundar som for åt alla håll.
Måste nog få en lektion i min kamera för troligen kan den bättre än vad jag kan, hmmm.
Så här såg det i alla fall ut på Hvidagården idag! :-)



HJÄLP! Sharry är galen! =)



Donna ser också lömsk ut!




Kom och ta mig om du kan!!




Mera jaga! Kolla in stilen Laeya har!




Mia har kollat in snön.



Shiiit, isen brast! Mia får ett dopp! :-)



Lovis tittar på alla stollar.




Stella håller sig på avstånd!


-Anita-    Ojoj vilken fart det var på hundarna idag

Kommentarer
Postat av: Tess

Vad har du matat hundarna med idag?

2009-01-29 @ 14:32:55
Postat av: Lisa

Ser härligt ut! Önskar min knasboll här hemma kunde vara lika pigg.

2009-01-30 @ 19:29:06
URL: http://pikkadollen.devote.se
Postat av: Martin.

Donna, Laeya och Mia är finast och Stella med såklart.!



2009-02-01 @ 12:02:38
Postat av: Anita

Hihi, Martin!!

Det säger du bara för att du blir lite rädd för Sharry när hon ser ut så där!! =)

2009-02-01 @ 17:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0