Värstingbacill

Här är ren sjukstuga. Undrar vad det är för en envis bacill Johnny hittat på sitt jobb. Joakim, sonen, och jag är mer eller mindre utslagna.
Jag får stoppa i mig lite piller så jag kan kolla till våra hästar i alla fall.
Idag något bättre och trevligare väder tänkte jag smyga med mig kameran ut. Be Johnny om hjälp med att ge kraftfoder så jag skulle kunna fota när hästarna kom springande till maten.
Ha! Där står Geira på pass. Så fort jag kommer ut så ser hon mig och "ropar" till alla "Nu är det mat"!
Såg ut som om de ställt någon på vakt! Ja, alla hästar var i alla fall samlade innan jag han dit med någon mat. Tog i alla fall ett par foton på föl som inte vill stå still. Måste ju kolla in vad matte håller på med! :-)



Auður och Menja mycket nyfikna. Vad gör hon?



Stå still, sa du? Hur??



Auður kollar in Johnny som halmar i vindskyddet.




-Anita-      Hade ju tänkt visa vad fin Auður är när han travar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0