Ny ridväg!

Idag var jag och Fruma ute på en skritt tur med Emma och Glittbrá. Vi red på en av vägarna vi brukar rida på när jag fick för mig att här går vi in, jag såg att en 4hjuling hade kört där tidigare, det var en magisk trollskog (kan ta lite bilder nästa gång jag rider där). Sen efter ett tag såg vi en stor åker och för att komma dit var vi tvungna att gå över ett dike som hästarna givetvis hoppade över. Vi gick i skogskanten och konstaterade att det här måste vara den åker som går vid stonas sommarhage och mycket riktigt tillslut kom vi fram till vägen vid sommarhagen. Den här nya turen är nog runt en timme lång så det är ju inte helt fel.


Dock ska jag inte klaga för vi har väldigt bra med ridvägar här om jag jämför med ställen jag hälsat på och jobbat på. Så om ni vill hitta den nya vägen får ni rida en sväng med mig ;)


 

(En liten filmsnutt från när jag klättrar upp för en skidbacke med Fruma i förra veckan, det syns nog dåligt hur brant det är och hur högt upp det är när vi är på toppen)






-Tess-       omväxling förnöjer


Kommentarer
Postat av: Emma

Det va myysigt att rida där=) Kul med nya vägar!

2009-02-11 @ 17:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0