Nya valpar

YES! Jag fick sova en hel timma innan Lovis mycket bestämt började bädda med mitt täcke. Snabbt upp och förflytta oss till bättre ställe att få valpar på.



(Först ut en fin liten tricolorpojk)

Sen var det paus på 21/2 timma innan det var dags för nästa.



(Valp två, ytterligare en hane)




(Valp tre, en söt liten tik)




(Valp fyra, en till tik)




(Valp fem, hane igen)




(Valp sex, ytterligare en hane)

Nu är vi trötta både Lovis och jag. Det tog ganska lång tid mellan valparna. Den första kom vid 01.30 och den sista vid 10.10. Jag tror inte det kommer fler men vågar inte vara riktigt säker ännu....


-Anita-     Nu ska jag sova =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så söta dom små är!

2009-04-19 @ 17:59:28
Postat av: Lisa

Grattis till bäbilyckan!! :) Blir gryyyymt sugen på en liten 'lillebror' till Ola :D

2009-04-19 @ 18:07:04
URL: http://pikkadollen.devote.se
Postat av: Caisa

Så underbart söta!!! =0)

2009-04-21 @ 09:51:07
Postat av: Melinda

fina bilder :) söta motiv

2009-04-24 @ 01:14:14
URL: http://metrobloggen.se/mindy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0