Vi hoppas på valpar före jul!

Här har visst inte hänt så mycket på bloggen på ett tag. Det innebär inte att det inte händer saker här hemma. Bara att tiden vid datorn blir kort.
Men nu när vi hoppas på valpar får jag ju lov att ta mig lite tid!
 
Tack Anette Yhrström för dessa fina foton!
 
 
 
Hvidagården´s Döggperla "Tracy" har varit på date med Supertarmp´s Godfather "Gaffa". Hos Anette Yhrström på kennel Supertamp´s.
 
 
 
Ett STORT TACK till Anette som tog så väl hand om vår Tracy när allt körde ihop sig för mig här hemma.
Även ett STORT TACK till bästa vännen Bettan som kunde ta henne med både dit och hem.
Jag kommer och hälsar på så vi får träffas eller så kanske du, Anette, kommer hit när/om det blir valpar?
 
 
 
Fina Tracy bor ju hos Lise-Lotte Sandberg där hon har det jättebra. Så även ett stort TACK till Lise-Lotte som är en fantastisk fodervärd! Detta blir min andra kull på Tracy. Hon fick ju valpar 23/12 förra året tror det blir lite tidigare i år.
 
 
-Anita-   Håller tummarna!!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för dom fina orden Anita!

2015-10-18 @ 13:38:50
Postat av: Anonym

Tack för dom fina orden Anita!
/Lise-Lotte

2015-10-18 @ 13:40:39
Postat av: Anita

Tracy är dräktig! Valpar till Lucia! :)

2015-11-21 @ 23:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0