Nu är de här!

Vad är det för speciellt med Tracy? 
Tre fina valpar föddes fredagkväll/natt. i full storm och strömavbrott. Så massa ljus och pannlampa på till Johnny kunde komma hem från jobbet och få igång det egna el-aggregatet. Jag är så lycklig över att vi har det!!
För vi blir inte bara utan lyse, vi har inget vatten heller då.
 
 
Förra året när Tracy fick valpar var det också strömavbrott!!
Skillnade då var att 23/12 fanns fler än jag hemma när strömmen gick.
Kände mig ganska ensam när jag rusade runt efter ljus, ficklampa och pannlampa. Fort tillbaka till Tracy..
Jaja, nu är de i alla fall här. En kille och två tjejer. Lagom de var födda kom strömmen tillbaka! :)
Tracy är en mycket stolt och duktig mamma!
 
 
Fina Tracy, Hvidagården´s Döggperla stolt fader är Gaffa, Supertramp´s Godfather!
 
Stort tack till Anette Yhrström på kennel Supertramp´s som tog emot Tracy med så kort varsel och såg till att det blev valpar!
Hoppas du kan komma ner och titta på underverken så vi får träffas också!
 
Tack också till Bettan och Anders som kom och hjälpte oss med valpning och få till ström i värsta stormen!
 
Lovar bättre foton inom kort!
 
-Anita-   Så glad att det gick bra!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0