Milla´s fotbollslag

Så har nu valparna blivit 3 veckor gamla. Idag har vi fixat massor med dem. Det var vägning, avmaskning, kloklippning och fotografering.
Vi har funderat på nam till dessa små och kommit fram till att ett mixat fotbollslag måste det ju bli. Milla hade ju 11 valpar i magen även om tyvärr inte en överlevde så fanns han ju med där.
Så har ni bra förslag på fotbollsspelare som kan få ge namn åt våra valpar, kom med förslag 4 tikar och 6 hanar!
 
Det är många som visat intresse i våra valpar. Vi har nu börjat vias dem för besökare och några av dem är redan tingade.
 
 
(Valp 1 en hane)
 
 
(Valp 2 en tik, Reserverad)
 
 
(Valp 3 en tik, Till Salu!)
 
 
(Valp 4 en hane, Till Salu)
 
 
(Valp 5 en hane, Reserverad)
 
 
(Valp 6 en hane Till Salu)
 
 
(Valp 7 en hane, Reserverad)
 
 
(Valp 8 en tik)
 
 
(Valp 9 en hane Reserverad)
 
 
(Valp 10 en tik)
 
Kvar finns också två valpar från Bella och Freddans kull. Eftersom jag inte haft tid med besök under den första valptiden har jag heller inte kunnat annonsera dessa två fina killar. De är nu 13 veckor och har varit och fått sin spruta nummer två. Två pigga glada valpar som söker nytt hem! Eftersom min tid inte riktigt räcker till för dessa två godingar kan jag tänka mig att sälja dem med lite rabatt!
 
 
(Fina Tristan, Såld)
 
 
(Goa Terie, Såld)
 
 
-Anita-  Har heltidsjobb och lite till..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0