Nu är de här!!

Hvidagården´s Sharry har fått sina valpar med Cavaliertorpet´s Spike. Fem fina valpar föddes under morgontimmarna och halva förmiddagen. Sharry tog en lång paus. Det blev tre hanar, en tricolor och två blenheim och två tikar, tricolorer.
Har ännu inga bra bilder på den fina familjen och vill inte störa Sharry som tydligt visar att det är hennes genom att lägga upp huvudet över dem! :) Hon är inte sur på något sätt men lite mammig och det tycker jag hon får vara. Jag kommer ju att plocka i dem när jag ska hjälpa dem till maten men det blir något helt annat än när jag kommer med en stor monsterkamera!! ;)
Så håll till godo med foto från mobiltelefon.



(Fem små pipdjur)

-Anita-   Räknar inte med så mycket sömn i natt heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0