Hemma!!

Har nu varit hemma ett tag men inte fått in bilder i datorn förrän idag. Jag fick ju låna Tess Kamera och min sladd passade inte.
Förra helgen fyllden min pappa 90år så jag var bara hemma och vände därför inget på bloggen.
Nu ska jag verkligen försöka bättra mig!!

Cypern då!!

Ja, det är då ett härligt ställe. Fint väder hela tiden, ca 28-30grader varmt. Vattnet minst 25grader så det var inte svårt att doppa sig. Tyvärr ganska stenigt så badskor var ett måste. Ganska skönt då jag ju trampade på en drakfisk förra gången på Cypern och fick tillbringa en natt på sjukhus. Något sådant hade jag ju inte tid med denna gång min lilla vecka!!
Jag hamnade i Agia Napa. Ett fint hotell:



Panthea låg perfekt. Nära till stranden och nära till shopping!!



(Stranden)



(Badet)



(På väg hem från stranden till mitt hotell)



(Min lägenhet, övervåning till höger om palmen)



(Balkongvy)



(Vy från min balkong)



(Gången till mitt hotellrum)

Tyvärr inte så mycket bilder då jag inte gick omkring med kamera hela tiden. Ett dilemma när man är ensam och vill ha koll på sina saker...


-Anita-   Härliga Cypern vill dit igen!!


Kommentarer
Postat av: Tess

Ja nästa gång åker du o jag som förrqa gången tycker jag =P

2010-11-05 @ 19:14:30
Postat av: Evelina Andersson

vad härligt det ser ut! :) jag var också i Cypern för inte så länge sedan. Himla mysigt där, måste åka dit igen snart :) men var det inte tråkigt att åka dit själv? det skulle aldrig jag klara av!



Hoppas du har det bra förresten med alla hästar och hundar. Måste erkänna att jag saknar er faktiskt ganska mycket. Saknar den tiden då jag var fodervärd på Kvistur och Nonni.



Mvh Evelina Andersson

2010-11-05 @ 19:52:25
Postat av: Lotta

Jag hänger också på nästa gång.Jag är förtvivlad hittar inga reser till bra pris . Ska försöka komma i väg till helgen.Ha de bra till vi syns Kram Lotta

2010-11-08 @ 15:34:42
Postat av: Anita

Jag har gärna sällskap nästa gång!



Evelina, det var lite konstigt att åka ensam men helt okej. Har aldrig gjord det innan men kan mycket väl göra det igen.

Du får komma hit på besök!



Lotta, du skulle hängt på ju!! Hoppas nu du hitter en bra resa. Ha det gott!



Kram till er alla Anita

2010-11-08 @ 16:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0