Tillökning

Nu har vi fått tillökning igen 4 kattungar som vi tänkte skänka med Donnas valpar =) Det är Maya som har dejtat vildkatten.
Det är så att Maya är den enda katt vi har som inte är kastrerad och hon har ätit p-piller. Farmor skulle ta med sig katten hem men då hade lilla maya gömt sig och farmor tog med sig p-pillren så därför kom dessa varelser till jorden.


(Kattunge från 2008)


Ni som inte förstod att jag skojade om att skänka kattungarna till dom nya valp ägarna kan andas ut nu.
Så om ni vet något bra hem till en katt så får ni gärna höra av Er. En är redan tingad så det finns tre kvar.


-Tess-         Kisse Misse

Kommentarer
Postat av: Sandra

Min kompis är väldigt sugen på två kattungar, och släktingar till min lilla kisse kan väl inte bli bättre ;) Ni har inte två hanar över tro? :)

2009-05-24 @ 10:28:00
Postat av: Anita

Tyvärr är nu kissungarna bara tre. Det är en hane och två honor, TROR jag. De är lite små ännu.

Släkting till din kisse kan väl inte bli bättre!?? =)

2009-05-24 @ 18:59:19
Postat av: Sandra

Vad typiskt då de envisas med att ha två hanar! Skulle du upptäcka att en till var hane får du gärna säga till :)

Nej jag menar det, snyggare katter får man väl leta efter ;)

2009-05-24 @ 19:11:01
Postat av: Anita

Kollade på kattungarna idag och tror faktiskt det är två hanar och en hona. Man får inte låna de små för länge för då blir mamma orolig. Jag ska kolla dem noga när de har blivit lite äldre.

2009-05-25 @ 15:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0