Lovis valpar

Som jag lovat så tvingade jag Johnny att hjälpa mig med att fota valpar.
Därför blir det sent på kvällen som vanligt.
I morgon ska jag ringa till ER som hört av sig för att kolla om intresse för valp finns kvar?

Håll till godo här kommer sex godingar! =)



(Olle som ska flytta till Storebro)




(Mycket söt kille söker nytt hem)




(Störst i kullen är denna tik)




(Blenheimtik)



(En kille som vet hur man gör sig på bild)




(Denna kille ska flytta till Lidingö)



-Anita-     Visst är de fina!!

Kommentarer
Postat av: Bettan Löfgren

De är superfina. Vi hörs

Kram Bettan

2009-05-19 @ 05:46:57
Postat av: Eva

Hej

Vad kul att se Olle, du milde vad dom växer.

Eva

2009-05-19 @ 09:40:08
Postat av: Malin

OHH så söta !! Blennispojken är fortfarande en sockertopp av sällan skådat slag - vad månde bliva undrar jag ! :-) Ljuvliga bebisar och mycket vackra namn såg jag !! Vi hörs

Kram Malin

en extra styrkekram till Lovis som sköter sexlingar :-)

2009-05-20 @ 10:42:42
URL: http://www.cavanelles.se
Postat av: evabritt karlsson

alla valparna är helt oemotståndliga den blivande lidingövalpen har jag förmånen att vara dagmatte åt

2009-06-01 @ 11:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0