Lite valpnytt!

Tiden bara springer iväg. Nu är valparna fyra veckor. Gillar nötfärs, busar, morrar och skäller. Ja, det låter ju mer som små duvor men träning pågår så vänta ni bara! =)

Mia har plötsligt tappat aptiten. Jag pratade med Maria (som är den som hjälpt till med parningen med Zebban och som äger Spike, pappa i Lovis kull) i fredags och då syntes inga tecken på dräktighet hon var lika glupsk som alltid. Så i lördags gick det plötsligt långsamt att äta och hon lämnade mat. HJÄLP! Det är inte likt Mia!!

Så  vet jag att det finns några som väntar på lite nya bilder. Eftersom timmen blev sen så får det bli Donnas valpar ikväll så kommer vi åter med Lovis valpar i morgon!

Alla valpar i Donna´s kull är tingade!



(Två systrar som vill ut ur valplådan)




(Morsk brud)



(En brud till)



(Zimba)




(Lite skrajsen kille)





(Ett trött men nöjt gäng nära mamma Donna)



-Anita-    Också trött!!

Kommentarer
Postat av: Bettan

Så söta de är :). Har tikarna fått några namn än?

Kram Bettan

2009-05-18 @ 10:38:34
URL: http://www.bettans-hemsida.se
Postat av: Tess

Det är på gång med namn. Ska bestämmas säkert idag på Donnas kull i alla fall. Zimba har fått sitt namn av "sin" familj men får ett av oss i stamtavlan också då vi bruka ha något tema för namnen. Sista killen har också fått namn av sin blivande familj men jag blev lite osäker på om jag kom ihåg rätt.:-)

2009-05-18 @ 12:19:35
Postat av: Eva

Hej

Vad dom är söta! Nu väntar jag ju på kort på min lilla Olle och hans syskon!

2009-05-18 @ 14:11:44
Postat av: Tess

Anita skriver du inlägg i mitt namn eller ;)

2009-05-18 @ 17:11:17
Postat av: Håkan, Anna & Hanna

Äntligen fick vi träffa vår lilla Zimba i helgen.

Mysig liten valp som kommer att bli den nya "LejonKungen" :)



Tack för trevlig stund, där vi fick träffa många av era fina hundar. Ser fram emot kanske en bild i veckan på vårt lilla lejon. Kram HAH

2009-05-18 @ 19:21:00
Postat av: Anita

Tess: Det beror på att du sitter vid min dator allt som oftast och jag glömde ändra namn! :-)



HAH: Tack själva det var roligt att få träffa er. Jag ska verkligen försöka få till bilder lite oftare.=)

2009-05-18 @ 20:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0