Våren är tillbaka!!

Visst är det härligt med vår. Hoppas nu att den är här för att stanna! :-)

Nu inser jag varför jag tycker så mycket om black & tan-färgen hos mina cavalierer.
Inte bryr sig hundarna om att det blivit lerigt och skitigt ute igen!?
Nejdå de är så glada och lekfulla. Springer med stor förtjusning mitt i värsta lerhålen. Gräver för att se om de hittar något spännande i marken....
GISSA hur vita tassar och fanor ser ut efter det??




-Anita-   Vissa lyckliga hundar har badbehov! På vissa syns det mer än på andra! =)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag behöver inte gissa - jag ser det var dag ;)

2009-03-30 @ 15:55:14
URL: http://pikkadollen.devote.se
Postat av: Tess

Du får gärna maila ditt lösenord till din blogg så man kan gå in där o titt. [email protected]

2009-03-30 @ 16:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0