Primadonnor

Dom är bra roliga dom dräktiga tikarna.
Donna har varit hungrig sen vi kom hem från Morgan. Hon seglade in i köket och "talade om" för de andra hundarna att nu skulle hon minsann bil mamma! SÅ flytta på er!
Nu följer hon mig vart jag går. Sitter jag i köket vill hon sitta på en stol bredvid. På kvällen i soffan kryper hon också nära intill. De små är redan parkerade i mitt knä. Innan Donna var parad så låg hon själv mitt i soffan med en av mina tofflor som hos stjäl så fort den lämnar min fot! :-)



(En typisk DIVA)




(Divan som valp)


Lovis är alltid hungrig. För hennes skull har vi fått sätta en hasp på matskåpet. Hon känner efter varje dag om vi kommit ihåg att haspa! =)
Hon visar inte lika mycket divalater som Donna. Lovis är alltid pigg och glad. Full av upptåg. Det är en tjej som löser sina problem.



(Lovis med katten Findus (som numera finns i katthimmelen))




-Anita-      Hundskvaller

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0