Häst allergisk mot gräs

Jag har precis läst denna artikel --->   http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4714887.ab 

Det handlar om en häst som är allergisk mot gräs och som måste gå med hel täckande täcke. Det är ju något som är väldigt fel då kan jag känna. Är det ett värdigt liv för en häst???!!! Jag måste nog säga att om det vart min häst så hade jag velat att den skulle få somna in och få vara med gamla vänner uppe bland molnen.
Som det var förr när hästarna var vilda så var det endast dom starka som överlevde och jag tror inte att en häst som är allergisk mot gräs hade överlevt!




-Tess-      Hur hade ni gjort?

Kommentarer
Postat av: Emma

Ne usch tycker inte heller det är ett värdigt hästliv..håller med dej.

2009-03-23 @ 17:34:48
Postat av: Martin

Bättre att avliva hästen...

Den lilla kraken.







punkare

2009-03-23 @ 20:07:39
Postat av: Lisa

Nämen usch! Lika värdigt som när en hund blir allergisk mot sig själv... :(

2009-03-23 @ 23:22:26
URL: http://pikkadollen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0