Valpbesiktning

Nu är alla valpar veterinärbesiktigade, vaccinerade och chipmärkta!

Det blev en dag med lite kaos. Direkt efter frukost började Mia att "grymta" har aldrig hört henne låta så. Förvärkar....
Båda barnen får rycka in. Tess och jag samlar ihop alla valpar och åker med dem till Veterinären. Joakom får vakta Mia. Så fort vi åkt börjar Mia bädda!!...

Bettan rycker in och kommer ner till veterinären så jag kan åka hem. Vi har hunnit ta tricolorpojkarna så jag säkert vet att det blivit rätt chip på rätt valp där. :-) De andra är lätta att skilja på.

När jag kommer hem så lugnar allt Mia ner sig och ännu har inga valpar kommit kl19.30 så vi väntar....

Veterinären tyckte det var ett gäng fina valpar vi kom ner med. Det står till och med på intyget! =) kul!!
Redan imorgon åker två till sina nya hem. Nästa på söndag och sedan tre på måndag.

Kvar som inte är sålda är den jättefina, vältecknade blenheimhanen:


(Hvidagården´s Fire Wave)

Och en rubyhane. Denna kille var tingad men när jag upptäckte att han för dagen har ett ganska stort överbett så berättade jag det för den familjen. Eftersom de är sugna på att ställa ut så bestämde de sig för en av tricolorpojkarna. Så denna kille säljs endast som familjehund. Det är en jättepigg och go kille som inte har några problem att äta eller busa.



(Hvidagården´s Wolverine)


-Anita-    Blir det valpar i natt???

Kommentarer
Postat av: =)

Sötnosarna!!!!

2009-06-17 @ 21:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0