hej hopp

Idag var jag och Bettan iväg och tränade på ovalbana inför nästa helg! (Tack Bettan för att du lastade Fruma och åkte till Linköping med henne =)

Det kändes ganska så bra faktiskt vi börjar få lite mer kläm på den ökade tölten som alltid drar ner våra poäng och även skritten. Men skritten är svår att träna för hon blir så taggad när det är dax för tävling. Det jag hann se av Bettan och Hygge var med bra, där har dte hänt grejer!

Anita har åkt iväg till Morfar i småland och jag har tagit med mig Milla till Linköping för lite social träning av mänskor och hundar. Hon vill hälsa på allt och alla och får hon inte dte börjar hon gnälla =)


(Är inte på min dator så detta var det jag hitta på martins dator. Han var med på tävling på Himpan förra året. Jag och Fruma i ökad tölt)




-Tess-           Nu ska vi gå och köpa kul glass

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0