Liten återblick 2008

1.    Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Hummm Jag red min första femgångsuttagning i Höstas.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga nyårs löften =/

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej

4. Dog någon som stod dig nära?
Ja våran gamla Kvistur
 
5. Vilka länder besökte du?
Bara Danmark och Tyskland, första året på väldigt lång tid jag inte rest "ordentligt"

6. Var det något du saknade år 2008 som du vill ha år 2009?
Nja inget större igentligen

7. Vad var din största framgång 2008?
Humm måste nog säga tredjeplatsen i Värmlandsmästerskapen på en jätte tung bana.

8. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nja en ordentligt fin lårkaka är det enda!

9. Bästa köpet?
En varm mysig tröja jag inte kan leva utan just nu

10. Vad spenderade du mest pengar på?
På den nya lägenheten och möblerna =/

11. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jopps sommaren <3


12. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare =) 

13. Vad önskar du att du gjort mer?
Hummm.... man kan aldrig få nog av sina vänner att umgås med!

14. Vad önskar du att du gjort mindre?
Humm jobbat mindre i somras vart tog den vägen?

15. Hur tillbringade du julen?
Mysigt hemma på Hvidagården, med god mat, massa fina julklappar och hästarna såklart

16. Blev du kär i år?
JA

17. Favoritprogram på TV?
Prison Break (såklart)

18. Bästa boken du läste i år?
En Iris Johansen bok jag läste i sommras kommer ej ihåg namnet på boken dock

19. Största musikaliska upptäckten?
eh det är nog inget för mig

20. Något du önskade dig och fick?
Önskade mig mycket jag fick =)

21. Något du önskade dig men inte fick?
Jag önskade att jag och Fruma skulle lyckas kvala in till SM men vi nådde inte dit men nu 2009 då jäklar!

22. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Jag var på Hvidagården och hade det trevligt. Födelsedagar är lite överdrivna tycker jag!

23. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja antagligen men jag har inte saknat det!

24. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Hård och tuff =P

25. Vad fick dig att må bra?
Familj, vänner, Fruma och Donna

26. Vem saknade du?
Morfar som han va förr han har blivit så gammal på en gång sen mormor dog




(Tess och Hygge)


 

  

-Tess-          Kort och gott 2008 är ett minne blott =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0