Helgen

Har lite ont i min stakars rumpa satt ca 20 timmar i bilen i Lördags ingen höjdare!

Igår var jag iväg på träning med Aurora på Stenholmen, Första gången vi åker iväg med henne och hon skötte sig jätte bra! Emma tyckte det hade hänt mycket och det tycker även jag. Hon har utvecklat sin trav massa och går fint mellan hjälperna. Vi töltade nästan en hel långsida oxå vilket var ett framsteg!


Några bilder hemmifrån med det opassande rosa schabraket!





Nej nu ska jag stoppa i mig lite sen frukost och ut o träna hästar!


-Tess-    Lite sliten efter helgen


Kommentarer
Postat av: Emma

Hon är fin Aurora, blir nog en toppenhäst=)



Kram Emma

2009-01-26 @ 19:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0