Besöksräknare!

Efter mycket om och men lyckades jag få dit besöksräknaren. Jag är inte bra på HTML kodning men jag är envis.
Så nu sitter den där jag ville att den skulle sitta!

Envis är nog en av dom bästa egenskaperna man kan ha, för då kan man klara det mesta. Ger man upp med en gång så vet man ju igentligen inte om man kunde ha lyckats. Men man kan oxå reta gallfeber på många när man är envis eller Mamma Anita ;)

Snart börjar det även dra ihop sig mot att para min söta lilla hund igen =)


(Min Donna som liten)


(Donnas bebis Mia som finns kvar hos oss)


(Hundar kan oxå räcka ut tungan)


-Tess-      Envis som en liten myra

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag försökte oxå få igång en besöksräknare på min blogg men de gick inge vidare, fattar inte sånt där=)

Va sööt Donna är!

Kram Emma

2009-01-15 @ 17:14:10
Postat av: Tess

Då får jag väl ta och hjälpa dig någon dag då =)

för det va inte lätt!

2009-01-15 @ 17:19:31
Postat av: Emma

Ja de får du nog göra;)

2009-01-15 @ 19:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0