Morgan, Donnas vackra date!

Hemma igen efter min helg med Donna i Göteborg. Efter lite strul med att hitta till Kvibergs vandrarhem (kom mitt i rusningstrafiken, vilken planering!!?) så har allt fungerat jättebra. Vi tog det bara lugnt och bodde in oss på fredagkvällen. Lördag fm åkte vi så iväg till Erica på Leamington. Oj, vilka fina hundar hon har. Hade ju bara sett dem på bild innan men blev så förtjust i dem alla. Nu var ju Morgan utvald till Donna och det tror jag kan bli jättebra.



Vackra Morgan, Vouges Voodoo Magic, jag har fått lov att låna dessa bilder från Leamingtons hemsida!


Först blev jag bjuden på kaffe och hembakad smaskig muffins (som jag skulle trott var köpt). Fick då också bekanta mig med alla fina hundar. Hanarna var så snygga, ja Harry är kanske mest söt ännu så länge han är ju inte så gammal. Men ack så otroligt söt och charmig. Så var det de söta små tikarna, vilka godingar. Bree var väldigt förtjust i tår. :-)
De små valparna var så lugna och sov mest hela tiden båda gångerna jag var på besök.



Visst är han snygg!


Donna har skött sig kanonbra. Trots att vandrarhemmet var ganska lyhört har hon inte skällt en enda gång. Då har det hörts ganska väl när dörrar öppnats och stängs till rummen intill. I morse hörde vi väckarklockan från rummen på båda sidor om. Den ena var mer morgontidig än jag tänk mig! ;-)

Jag hoppas vi får komma tillbaka vid fler tillfällen. Är det lite varmare ute tar jag med mig pick-up och camper och bor på campingen bredvid! =)

-Anita-       Nu hoppas vi på fina friska valpar om nio veckor

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej

Jag hoppades verkligen du skulle skriva lite här om helgen.

Vad snygg han är Donnas kavaljer! Ja, vi ser med fram mot om det kommer ut några bebisar.

Eva

2009-02-16 @ 21:26:52
Postat av: Anita

Mmmm, jag hoppas verkligen på lite fina bebisar. Hoppas på en fin lite ruby-tik till mig själv också! =)

Anita

2009-02-16 @ 21:58:00
Postat av: Lisa

Jag blir inte alls valpsjuk... Stackars sambon Skratt :)

2009-02-17 @ 13:45:13
URL: http://pikkadollen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0