Vad man är beroende!!

Som ni ju läst här på sidan så har min dator gått i graven. Jag jobbade så mycket jag kunde med att rädda så mycket jag kunde. Jag kunde få igång den i ca 10-15 minuter sen dog den. Då var det full aktivitet för att rädda bilder och allt annat man vill ha kvar.

Sen har det varit fullt upp med födelsedagsfirande och resor/väntan på US-akuten. Så sakta men säkert börjar nu min nya dator att fungera! :-)
Hemsidan är ännu inte innlagd så uppdatering där dröjer ännu till jag får lite hjälp med det tekniska.

Fick fina bilder på "Pompe" en av Lovis valpar. Så söta de är!!!!!





Återkommer även med bilder på valparna här hemma som nu hunnit bli åtta v.


-Anita-     Mer kommer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0