Hemma igen!

OBS hästtokar som endast är intresserad av hästar behöver inte läsa eller kolla på följande;)

Nu har vi kommit hem från Sälen och mamma har bloggat lite dåligt när jag har vart borta ser jag =)
Inga trasiga ben men lite träningsvärk tog vid med oss hem!

Vi har haft jätte fina soliga dagar helt underbart, efter första åket så kom dom gamla skidtakterna tillbaka så det vart några röda backar med. En hel del after ski var med på schemat och när det var dax att sova så kändes det i hela kroppen jag som trodde jag hade lårmuskler!


(Jag och Martin uppe på toppen)


(Här sitter vi i liften på väg upp på morgonen)


(Tänk om backen kunde vara så här pistad varje åk man skulle göra för på eftermiddagen var det massa lössnö och då är det lite svårt att åka fort)


(I liften)


(Martin den galningen i liften)




-Tess-      Nu ska det slappas i soffan

Kommentarer
Postat av: Anita

Hm, jag tycker jag skött bloggen bra!!

Skönt att ni är hemma med hela ben och att ni haft en härlig minisemester! =)

2009-04-05 @ 20:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0