Oj vad de växer!

Lite nya bilder på några av årets föl. Nu i full vinterpäls. Inte så rena men det kanske kan bli lite bättre nu när det fryser på i hagarna.
Först en bild på fyra fina flickor:



( Silkisif, Menja, Þalia och hennes mamma Bifröst )

Visst är de lika mor och son. Leiknir kommer dock att bli bra mycket större än sin mamma då han är nästan lika stor redan!



(Geira med sin Erróson Leiknir)



( Menja )



( Roði )




( Menja och Silkisif )



( Leiknir )



-Anita-   Glada hästar nu när det är lite kallare!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Oj först nu har jag hittat till eran blogg. Vad kul att kunna se vad som händer med era hästar! :) Och alla är de lika fina som vanligt ser jag! Saknar dem mycket, framförallt när jag ser alla fina bilder! Ha det bra! /Kram Sandra

2008-11-23 @ 21:42:12
Postat av: Anita

Hej Sandra!

Vad kul att du har hittat hit! =)

Du vet väl att du alltid är välkommen hit. Både för att hälsa på eller börja rida igen!!

Kram Anita

2008-11-24 @ 11:54:49
Postat av: Sandra

Louise var faktiskt på mig om att följa med en sväng.

Vore så kul att bara få "lukta häst" igen! :-)

2008-11-24 @ 12:27:34
Postat av: Anita

Följ du med Louise ut en dag när du har tid och få lite god hästlukt igen! :-)

2008-11-25 @ 17:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0